Vapaa­­­­ehtoiseksi Hopeen

Tervetuloa vapaa­­ehtoiseksi Hopeen!

Haluatko auttaa esimerkiksi: Varastotyössä: lahjoitusten vastaanotossa, lajittelussa tai hyllyttämisessä? Avustuspakettien kasaamisessa? Asiakkaiden kohtaamisessa varastollamme? Harrastustoimintaan liittyvissä asioissa? Valokuvaamisessa? Kampanjasuunnittelussa? Jossain ihan muussa – kerro se meille!

HOPEssa on paljon eri-ikäisiä, erilaisissa elämäntilanteissa olevia vapaaehtoisia. Vapaaehtoisuus ei vaadi erityisosaamista – riittää, että jokainen vapaaehtoinen tuo toimintaan omat taitonsa, elämänkokemuksensa ja persoonallisuutensa. Itsenäisesti toimivat paikallistiimit tarjoavat vapaaehtoistoimintaa jokaiselle kiinnostuksen mukaan lahjoitusten lajittelusta varainhankintaan. Tehtävien kirjo ja toiminnan laajuus vaihtelevat paikkakunnittain. Paikallinen vapaaehtoisten tiimi vastaa uuden tulokkaan perehdyttämisestä. Ilmoittaudu tänään vapaaehtoiseksi. Täytä alla oleva lomake, niin otamme sinuun yhteyttä. Kiitos jo etukäteen!

Hopen Jäsenrekisteriote